Isnin, 18 Februari 2013

AKU MENCURIGAIMU

Aku masih tertanya,apakah nasib aku dan keluargaku,Jika kau menang PRU13 nanti,Apakah terjamin kami anak bangsa Melayu akan terus ditaktakan sebagai empunya bumi Malaya ini.Kami tak rela nama kami hanya bersemadi ditanah ini dan hilang kuasanya.
Aku Mencurigaimu bukan kerana tak inginkan perubahana atau kerana ikutkan Atok dan ayahnda aku memang sematkan kami dengan perjuangan UMNO,tetapi tingkah lakumu membuat aku curiga untuk melepaskan undi aku Padamu(PR).Aku tak nampak kau membela orang-orang Melayu,aku Tak nampak kau nak pertahankan Kedaulatan Islam.Malah aku tak nampak keistimewaan Melayu(Bumiputra) akan terus dikekalkan.
Aku masih mencurigaimu,aku tak mahu Melayu hanya Boneka kepimpinan,sedangkan orang lain lagi berkuasa.Apa guna jika begitu,hancurlah kita nak bersuara tiada kuasa.Mungkin kamu gembira kerana kamu telah digelar YB,Menteri atau PM,tapi apakah kamu boleh membela kami anak-anak Melayu yang beragama Islam.Tingkah dan gerak kamu membuat aku curiga.
Aku masih mencurigaimu,apakah orang Melayu akan terus dipinggirkan,dihalau cara senyap dari kota kembali ke desa,bagi yang masih berdegil tinggal dikota akan hanya duduk dirumah flat atau setinggan.Dan yang kembali kedesa akan kembali sebagai Pak tani seperti era 60an.Tidakkah it namanya penjajajahan Baru buat Bangsa Melayu?
Tidakkah kau sedar apa yang curiga,rata-rata sahabatm bukan Melayu terlalu menyanjung Perjuangan Mu kenapa?,kerana mereka bagaikan dijanji Kuasa baru di bumi Malaysia ini.
Tidakkah ingat,apa janji-janji dulu pada peX dulu.Kenapa kini tak juga kau laksanakan,apakah itu hanyalah mainan Politik yang menjadi magnet untuk kau tari mereka memangX kamu.
Apa yang aku harap,akan terus wujud Pembela Bangsa Melayu Agama Islam Didaulatkan.

BERBICARA BIARLAH BENAR...

Tiada ulasan:

Translate